Jak zwiększyć wynik NPS w firmie? Przykłady dobrych praktyk

Zaangażowanie, zadowolenie i lojalność klientów to najważniejsze wskaźniki Net Promoter Score. Nic więc dziwnego, że firmom zależy na tym, aby zwiększyć aktualny wynik i poprawić wskaźnik NPS. To jednak wiąże się z koniecznością znalezienia odpowiedniej agencji badania rynku, która ma doświadczenie w przeprowadzaniu badań NPS (Net Promoter Score). Zebrane odpowiedzi zostają przedstawione wówczas formie czytelnych wyników, co ułatwi zaplanowanie następnych działań.

  1. Czy wskaźnik NPS ma znaczenie?
  2. Gdzie można zlecić badania NPS?
  3. Jak wykorzystać badanie NPS do poprawienia wyniku? 

Jeżeli interesują cię wiarygodne badania lojalnościowe, chcesz poprawić wynik NPS lub zweryfikować, czy w przypadku twoich klientów występuje lojalność marki, koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem. Znajdziesz tu również kilka dobrych praktyk i strategie poprawy wyniku NPS.

Czy wskaźnik NPS ma znaczenie?

Im wyższy wynik NPS, tym firma może pochwalić się większą liczbą zadowolonych klientów, lepszą reputacją na rynku oraz wyższym poziomem lojalności klientów. Nie trzeba więc znać szczegółów metody pomiaru lojalności, aby można było zrozumieć, że jest to ogromnie ważne dla każdej firmy. 

Gdzie można zlecić badania NPS?

Popularna agencja badawcza, która od lat obsługuje klientów z różnych branż, wykonuje wysokiej jakości badania jakości obsługi klienta. Do tego dochodzi analiza feedbacku klienta, dzięki czemu firma wie, jakie rzeczy powinna poprawić.

W ofercie agencji specjalizującej się w badaniach rynku dostępne są również: badania satysfakcji klienta, badania zadowolenia klienta, określenie ile wynosi retencja klientów oraz pytanie NPS. Warto więc postawić na agencje badania rynku i dzięki temu zyskać wartościowe dane.

Jak wykorzystać badanie NPS do poprawienia wyniku? 

Czasami poprawienie standardów obsługi klienta wymaga jedynie drobnych zmian, aby można było uzyskać świetne efekty. Starannie przeprowadzone badanie lojalności klientów pozwoli dokonać oceny jakości usług. Sprawia to, że łatwiej będzie dotrzeć do wyższych poziomów obsługi, co zwiększy poziom satysfakcji klientów. Badania doświadczenia klienta mogą również wskazać inne obszary świadczonych usług, które będą wymagały poprawy. Warto więc zajrzeć do artykułu opisującego badania NPS po dodatkowe informacje.

Sprawdzone metody, dzięki którym wzrośnie satysfakcja użytkowników i poprawi się wskaźnik NPS to między innymi:

  • oferowanie wysokiej jakości produktów i usług,
  • budowanie trwałych relacji z klientami,
  • szybkie reagowanie na wszelkie negatywne opinie,
  • stałe podnoszenie poziomu obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.