Windery, rollupy, potykacze – różne formy reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna wciąż jest bardzo praktyczna i wykorzystywana nie tylko podczas różnego rodzaju spotkań, targów czy festiwali, ale także w przestrzeni publicznej na co dzień. To starsza gałąź reklamy, która jednak cały czas święci tryumfy i okazuje się, że jest potrzebna w coraz to nowej formie. Jakie są dziś różne możliwości w tym segmencie?

Dlaczego reklama zewnętrzna?

Choć wiele osób wciąż korzysta z tego rodzaju reklamy, to wielu wieszczy jej koniec. Jednak ma ona kilka niezaprzeczalnych zalet, które sprawiają, że mogą być z powodzeniem wykorzystywane także dziś. Mowa między innymi o kosztach, bo choć wydać trzeba na starcie sporo, to jednak w przeliczeniu na jednego odbiorcę są to pieniądze dość małe. Reklama zewnętrzna jest też praktyczna w przypadku zróżnicowanej grupy klientów. Dociera do wielu i nie jest tak bardzo spersonalizowana, co w przypadku przestrzeni publicznej jest dość ważne. Dodatkowo reklama zewnętrzna uwiarygadnia firmę. Wybierając odpowiedni jej rodzaj, można sprawić, że klienci będą postrzegali firmę jako bardziej wiarygodną.

Billboard, rollup

Billboard to wciąż jeden z najbardziej popularnych rodzajów reklamy zewnętrznej. Duże przestrzenie reklamowe stawiane w różnych miejscach miast też zmieniły się przez ostatnie lata. Dziś to często wielkie ekrany, które prezentują różne treści już nie na nawijanych płachtach. Billboard może być jednak skuteczny głównie dla dużych firm. Z kolei klasyczny rollup jest doskonałym dodatkiem do wszelkich spotkań publicznych czy akcji promocyjnych. Rollupy mogą mieć jednak nowoczesną formę i być dopasowane do potrzeb firmy, dlatego warto ich szukać np. na adlove.pl.

Potykacz, ramka, windery i inne

Klasyczna, stojąca reklama, która nie ma może zachwycającej formy, ale jest praktyczna. Ma spełniać swoje funkcje tylko w zakresie publicznym, w konkretnym miejscu i w tym kontekście potykacze są produktami potrzebnymi. Wśród reklam zewnętrznych, które możesz znaleźć np. na stronie adlove.pl, można wymienić także lady, stojaki, standy oraz ścianki, a także nowoczesne systemy 3D. Ważnym elementem są także tzw. windery, czyli flagi. To wszystko razem pozwala na skuteczną reklamę przy różnych wydarzeniach, w zależności od formy i pory roku.

Windery, rollupy, potykacze – różne formy reklamy zewnętrznej
5 (100%) 1 vote

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *