Szkielet strategii marketingowej to fundament, na którym będzie na bieżąco rozwijała się firma. Dlatego warto zadbać,…
Kategoria: Marketing
Reklama Google Ads – na czym polega i dlaczego warto z niej korzystać
Reklamy Google Ads to materiały promocyjne, których celem jest wyróżnienie danej marki lub produktów w sieci.…
Tłumaczenia dla e-commerce – dlaczego warto w nie zainwestować?
Wielu sprzedawców produktów i usług zadaje sobie pytanie – czy muszę inwestować w tłumaczenie sklepu internetowego?…
Strategia influencer marketingu – jak opracować najlepszą kampanię?
Bez planu można łatwo zabłądzić i to nie tylko w nieznanym terenie, lecz także (w bardziej…
Reklama dla deweloperów za pomocą Internetu – czy to dobry pomysł?
Reklama to dzisiaj jedno z najlepszych rozwiązań, które pomaga przedsiębiorcom w rozwinięciu ich biznesu. Z racji…
Strona www nigdy nie jest idealna?
Wydaje się, że po utworzeniu strony internetowej nic nie trzeba dalej robić i jedyną rzeczą, którą…
Na co zwrócić uwagę, wybierając agencję reklamową?
Współpraca z agencją, której powierzamy promocję naszej firmy, musi być dobrze przemyślana. W końcu wszystkie elementy…
Algorytmy Google — Koliber, Panda, Gołąb oraz Pingwin — Poznaj 4 główne algorytmy Google i wiele innych, które oceniają naszą witrynę przy pozycjonowaniu!
Pozycjonowanie witryn to z pewnością niełatwy proces. Nasza strona oceniana jest przez liczne algorytmy Google, a…
Wizerunek marki – jak go budować mądrze
Postrzeganie naszej firmy przez odbiorców, to kluczowy element budowania jej wizerunku. Ogromne sumy, które konsumenci wydają…
Rozwiązania multimedialne jako forma nowoczesnej reklamy
Reklamy w postaci stacjonarnych banerów umieszczonych na ulicach nie spełniają już swojej roli marketingowej, w tak…